Door op 21 februari 2014

PvdA Heerde viert 100-jarig jubileum

De PvdA-afdeling Heerde viert zaterdag 1 maart 2014 haar 100-jarig jubileum. Dit in aanwezigheid van Tweede Kamerlid van de PvdA, mevrouw Keklik Yücel.

Het begint om 13.30 uur met een voetbalwedstrijd tussen een elftal van PvdA’ers en een elftal met spelers van de voetbalverenigingen in de gemeente Heerde. De wedstrijd wordt op het complex van de voetbalvereniging Heerde aan de Veldweg te Heerde gespeeld. De aftrap zal door de burgemeester van Heerde, mevrouw I. Peijnenburg-Adriaenssen, worden verricht.

Om 15.00 uur begint in het partycentrum “de Keet van Heerde” de receptie. Tevens zal een tentoonstelling “100 jaar PvdA Heerde” worden geopend en is er om 16.30 uur een politiek debat met de lijsttrekkers, vertegenwoordigers van Groenlinks, D’66, VVD en PvdA. Tevens zal de fractievoorzitter Muus Groot van de Statenfractie PvdA Gelderland deelnemen. Mevrouw Yücel zal het debat leiden.

In portefeuille van mevrouw Keklik Yücel zitten de onderwerpen onderwijs, cultuur en wetenschap, sociale zaken en werkgelegenheid, wonen en rijksdienst, buitenlandse handel en ontwikkelingsamenwerking. Mevrouw Yücel is direct bij onze regio betrokken omdat zij aan de andere kant van de IJssel woonachtig is.

U bent van harte uitgenodigd om deze middag bij ons te zijn.