Door op 28 november 2013

Kandidatenlijst PvdA Heerde gemeenteraadverkiezingen 2014

Tijdens de ledenvergadering van de PvdA afdeling Heerde is de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 vastgesteld. Tevens werd de lijsttrekker gekozen. Op voordracht van de kandidaatstellingscommissie maakte het afdelingsbestuur de lijst bekend. De leden stemden op de voorgedragen kandidaten en hebben de volgorde bepaald.  De eerste 10 kandidaten van een lijst van 22 personen zijn op plaats 1: Siebren Buist (foto), de huidige fractievoorzitter en tevens gekozen als de lijsttrekker voor de PvdA; vervolgens op 2: Bram Horst, op dit moment raadslid; 3: Henk Kanter, lid van de schaduwfractie en afdelingsvoorzitter; 4: Hubert Bögemann, de huidige wethouder; 5: Hanneke den Boef; 6: Gerda Smit-Rorije, lid van de schaduwfractie; 7: Ina Vijge; 8: Geertje Bos; 9: Jan Scholten; 10: Carel van de Giessen. De complete lijst treft u hier aan.

Er werd eveneens gesproken over het concept verkiezingsprogramma. Per 1 januari 2014 zal het verkiezingsprogramma worden gepubliceerd.

De PvdA zal haar campagne voeren onder het motto ‘Van elkaar, met elkaar, voor elkaar’.