Door Fractie op 12 februari 2014

De PvdA op straat te vinden!

De komende tijd is de PvdA op straat te vinden in Wapenveld en in Heerde. Op zaterdag 8 en 15 maart zal de partij met de bekende ‘’rode kar’’ om tien uur ‘s ochtends in Wapenveld te vinden zijn. ‘s Middags is het de bedoeling in enkele wijken van Heerde van deur tot deur te gaan om bewoners aan de komende verkiezingen te herinneren en om te horen wat er leeft en om van gedachten te wisselen over de PvdA-plannen voor onze gemeente. Ook zal de Heerdense vrijdagmarkt worden aangedaan en wel op 28 februari en 14 maart vanaf twee uur ‘s middags.

Mocht u uw hart willen luchten of iets mee willen geven aan onze kandidaat-raadsleden, spreek ze dan gerust aan. Graag horen ze wat u bezig houdt. Mocht u ze zijn misgelopen, via www.heerde.pvda.nl kunt u de contactgegevens vinden als ook het verkiezingsprogramma.

En natuurlijk bent u zaterdag 1 maart van harte welkom bij de viering van het 100-jarig bestaan van de PvdA-afdeling Heerde. De aftrap is om 13:30 op het terrein van V.V. Heerde met een voetbalwedstrijd tussen lokale PvdA’ers en een afvaardiging van de jeugd van de lokale voetbalverenigingen en wordt om 15:00 uur vervolgd in partycentrum “De Keet van Heerde”.